Informace ke Covid-19
Vážení zákazníci,
zdraví a bezpečnost vás i našich zaměstnanců je pro nás nejvyšší prioritou. Proto naši servisní partneři a prodejci stále dodržují přísná hygienická opatření. Situaci budeme i nadále sledovat a na základě nejnovějších informací podnikneme příslušné kroky.
Kontaktovat nás můžete následujícími způsoby:
Zákaznické centrum:
261 302 261
Kontaktní formulář
Náš tým servisních techniků i nadále pracuje v terénu. Pokud máte potíže se svým spotřebičem, kontaktujte prosím nejprve naše zákaznické centrum v pracovní dny od 8:00 do 20:00, kde se pokusíme váš požadavek vyřešit telefonicky. Nebude-li to možné, domluvíte si servisní návštěvu. V zájmu zachování zdraví a bezpečnosti dodržují naši technici nošení ochranných pomůcek, minimalizují kontakt (podání ruky apod.) a před svým příchodem se vás znovu zeptají na váš zdravotní stav.
Při rezervací termínu mějte prosím na paměti, že pokud jste vy nebo kdokoli, s kým jste v úzkém každodenním kontaktu, navštívili v posledních 14 dnech oblast s výskytem COVID-19 nebo máte vy či váš rodinný příslušník v současnosti horečku či příznaky akutního respiračního onemocnění, jaké se vyskytují při nachlazení nebo chřipce, musíte vyčkat s rezervací nejméně 7 dní po vymizení všech příznaků, resp. 14 dní od návratu ze zasažených míst.
Mezitím si můžete projít naše webové stránky, kde najdete spoustu praktických tipů, rad a odpovědí na nejčastější dotazy zákazníků a také možnosti řešení některých potíží se spotřebiči. Pokud jste v karanténě, nebo máte respirační onemocnění, nemůžeme k Vám v tuto chvíli servisního technika vyslat. Při návštěvě mějte prosím roušku, rovněž technik bude vybaven ochrannými pomůckami včetně roušky.