Porovnání servisních služeb
Jak služba funguje
Máte poruchu na svém spotřebiči Electrolux, který je již po záruční době?
Využijte službu s počáteční opravou za fixní cenu 2 490 Kč a prodloužení záruční lhůty na minimálně 1 rok za 115 Kč měsíčně.
Pokud se váš spotřebič porouchá v průběhu prodloužené záruční lhůty, nehradíte opravu. Stačí nás kontaktovat a my už se o vše postaráme.
Službu lze sjednat pro 1 spotřebič Electrolux mladší 7 let od data nákupu z kategorie velkých domácích spotřebičů (tzn. sušičky, pračky, myčky nádobí, trouby, sporáky, varné desky, mikrovlnné trouby, lednice, mrazáky, vestavné kávovary a digestoře). Prodloužení záruky můžete využít až do 8 let stáří spotřebiče od data nákupu.
V případě, že vlastníte více spotřebičů Electrolux, je pro vás výhodnější Servis a Extra záruka PLUS. Můžete také využít službu Extra záruka, kdy sjednáte pouze prodlouženou záruku bez počáteční opravy.
Jaké jsou její výhody
- Fixní, a tedy pevná cena počáteční opravy, která zahrnuje výjezd technika, opravu a originální náhradní díly.
- Odborné posouzení a provedení opravy autorizovaným servisem.
- Vrácení zaplacené fixní ceny, pokud nelze spotřebič opravit, + 30% sleva na nový spotřebič.
- Flexibilní trvání prodloužené záruky u vašeho spotřebiče Electrolux.
- Pokud se spotřebič porouchá v průběhu prodloužené záruky, nehradíte opravy.
- Pokud spotřebič nelze v průběhu prodloužené záruky opravit
z důvodu funkční poruchy, máte nárok na jeho výměnu za nový. - Servisní návštěva do 5 pracovních dnů od nahlášení.
- 15% sleva na koupi náhradních dílů a příslušenství v e-shopu Electrolux.
Jak objednat
Servisní návštěvu včetně prodloužené záruční lhůty můžete objednat
z pohodlí svého domova hned několika způsoby:
- Zavolejte nám na infolinku 261 302 261.
- Pošlete e-mail na servisextra@electrolux.com a do předmětu napište "Objednávka Servis a Extra záruka". V e-mailu uveďte své kontaktní údaje, produktové číslo (PNC) a Sériové číslo modelu spotřebiče a můžete připojit i foto výrobního štítku.
- Vyplňte náš online formulář.
Servisní návštěvu vám potvrdíme do 2 pracovních dnů.
Kde získat více informací
Veškeré informace vám poskytne naše zákaznické centrum (infolinka 261 302 261, e-mail: servisextra@electrolux.com) nebo si je můžete přečíst na následujících stránkách:
Jak služba funguje
Máte poruchu na svém spotřebiči Electrolux, který je již po záruční době a vlastníte více spotřebičů Electrolux? Využijte službu s počáteční opravou za fixní cenu 2 490 Kč a prodloužení záruční doby pro všechny vaše spotřebiče Electrolux na minimálně 1 rok za 230 Kč měsíčně.
Pokud se vaše spotřebiče porouchají v průběhu prodloužené záruční lhůty, nehradíte opravu, stačí nás kontaktovat a my už se o vše postaráme.
Službu lze sjednat pro 2 a více spotřebičů Electrolux mladší 7 lety od data nákupu z kategorie velkých domácích spotřebičů (tzn. sušičky, pračky, myčky nádobí, trouby, sporáky, varné desky, mikrovlnné trouby, lednice, mrazáky, vestavné kávovary a digestoře). Prodloužení záruky můžete využít až do 8 let stáří spotřebiče od data nákupu.
Máte-li zájem pouze o prodlouženou záruku, tzn. bez počáteční opravy, podívejte se na naši službu Extra záruka PLUS.
Jaké jsou její výhody
- Fixní, a tedy pevná cena počáteční opravy, která zahrnuje výjezd technika, opravu a originální náhradní díly.
- Odborné posouzení a provedení opravy autorizovaným servisem.
- Vrácení zaplacené fixní ceny, pokud nelze při počáteční opravě spotřebič opravit, + 30% sleva na nový spotřebič.
- Flexibilní trvání prodloužené záruky pro všechny vaše spotřebiče Electrolux.
- Pokud se spotřebiče porouchají v průběhu placené prodloužené záruky, nehradíte opravy.
- Pokud spotřebič nelze v průběhu placené prodloužené záruky opravit z důvodu funkční poruchy, máte nárok na jeho výměnu za nový.
- Servisní návštěva do 5 pracovních dnů od nahlášení.
- 15% sleva na koupi náhradních dílů a příslušenství v e-shopu Electrolux.
Jak objednat
Servisní návštěvu včetně prodloužené záruční lhůty můžete objednat
z pohodlí svého domova hned několika způsoby:
- Zavolejte nám na infolinku 261 302 261.
- Pošlete e-mail na servisextra@electrolux.com a do předmětu napište "Objednávka Servis a Extra záruka". V e-mailu uveďte své kontaktní údaje, produktové číslo (PNC) a Sériové číslo modelu spotřebiče a můžete připojit i foto výrobního štítku.
- Vyplňte náš online formulář.
Servisní návštěvu vám potvrdíme do 2 pracovních dnů.
Kde získat více informací
Veškeré informace vám poskytne naše zákaznické centrum (infolinka 261 302 261, e-mail: servisextra@electrolux.com) nebo si je můžete přečíst na následujících stránkách:
Jak služba funguje
Máte poruchu na svém spotřebiči Electrolux, který je již po záruční době a není starší než 10 let? Objednejte si jeho opravu za fixní cenu.
Fixní cena je pevná, neměnná a týká se jedné závady bez ohledu na složitost poškození spotřebiče.
Cena opravy:
-
3 490 Kč pro pračky úzké předem plněné
-
3 790 Kč pro mikrovlnné trouby a vestavné kávovary
-
3 990 Kč pro pračky hluboké předem plněné a pračky vrchem plněné
-
4 290 Kč pro varné desky, digestoře a myčky volně stojící
-
4 390 Kč pro trouby, sporáky, chladničky, mrazáky a pračky se sušičkou
-
4 490 Kč pro vestavné myčky
-
4 790 Kč pro sušičky
Kromě opravy si můžete také sjednat prodlouženou záruku vašeho spotřebiče. Zjistěte více o našich službách Servis a Extra záruka nebo Extra záruka.
Jaké jsou její výhody
Zatímco u standardní servisní služby se cena účtuje podle náročnosti závady, počtu návštěv servisního technika a použití náhradních dílů, tak v případě Fixní ceny servisu nic z toho neřešíte. Toto jsou její výhody:
- Fixní, a tedy pevná cena opravy.
- Všechny náklady spojené s opravou jsou již zahrnuty v ceně, tzn. výjezd technika, diagnostika závady, případný převoz spotřebiče do autorizovaného servisu a zpět a samotné provedení opravy (včetně práce a použitých náhradních dílů) a případné další výjezdy technika v případě, že oprava neproběhne při první návštěvě.
- Krátká objednací lhůta opravy do 5 dnů.
- Odborné posouzení a provedení opravy autorizovaným servisem.
- Garance použití originálních náhradních dílů.
- Vrácení celé částky za opravu, pokud spotřebič nelze opravit + 30% sleva na spotřebič nový.
- Nebudou-li při opravě použity náhradní díly, dostanete voucher v hodnotě 1 000 Kč na nákup v našem e-shopu.
- Službu mohou využít i zákazníci, kteří používají spotřebič ke svému podnikání.
Jak objednat
Službu a zároveň servisní návštěvu můžete objednat z pohodlí svého domova hned několika způsoby:
- Zavolejte nám na infolinku 261 302 261.
- Pošlete e-mail na fixservis@electrolux.com a do předmětu napište "Objednávka – Fixní cena servisu". V e-mailu uveďte své kontaktní údaje, produktové číslo (PNC) a Sériové číslo modelu spotřebiče a můžete připojit i foto výrobního štítku.
- Vyplňte online formulář.
Váš požadavek na opravu potvrdíme a zašleme odkaz pro uhrazení služby kartou online.
Jakmile platbu obdržíme, předáme váš požadavek regionálnímu autorizovanému servisnímu středisku, které se s vámi spojí a domluví termín návštěvy.
Kde získat více informací
Veškeré informace vám poskytne naše zákaznické centrum (infolinka 261 302 261, e-mail: fixservis@electrolux.com) nebo si je můžete přečíst na následujících stránkách:
Souhrnný přehled nabídky servisních služeb
Podívejte se na výhody jednotlivých servisních balíčků a vyberte si takový, který nejlépe vyhovuje vašim potřebám.