Myčka zobrazuje chybovou zprávu i30, stále se vypouští

Naposledy aktualizováno 20.10.2022 13:24

Problém:

  • Myčka nádobí zobrazuje chybové hlášení i30 
  • Myčka nádobí neustále vypouští 

Platí pro:

  • Integrovanou myčku nádobí 
  • Volně stojící myčku nádobí 

Řešení:

1. Vypněte přívod vody do myčky nádobí, abyste zabránili vyplavení.

2. Nechte čerpadlo běžet ještě cca 30 minut, aby se pokusilo odčerpat vodu.


3. Zkontrolujte ostřikovací ramena, zda jsou všechny otvory čisté, pokud jsou ucpané, vyčistěte je dle návodu k použití.

4. Zkontrolujte, zda není poškozené těsnění dveří.

5. Zkontrolujte, zda je čistý filtr ve spodní části myčky - dle návodu níže.













6. Obraťte se na kontaktní centrum a sjednejte si výjezd autorizovaného servisního technika.

   

Upozornění: Nedoporučujeme používat výrobek do doby, než je problém zcela odstraněn. Odpojte výrobek od napájení a nepřipojujte jej do doby, než si budete jisti, že to je možné bezpečně provést.

 

Objednejte si servis
Objednejte si servis

V oblasti, ve které se nacházíte, nabízíme službu Fixní cena opravy. O opravu se postarají kvalifikovaní servisní technici Electrolux. Spotřebič nejprve zkontrolujeme, poruchu vyřešíme a v případě potřeby vyměníme součástky a díly. To vše již za 4490 Kč pro pračky, sušičky, myčky, desky a vestavěné kávovary nebo 3490 Kč pro chladničky, sporáky, trouby a mikrovlnné trouby, digestoře.

Náhradní díly a příslušenství
Náhradní díly a příslušenství

Vyhledejte si originální náhradní díly pro váš spotřebič v našem e-shopu a nechte si je doručit přímo domů.