Podpora pro téma: Nákup přímo od Electroluxu
Časté dotazy a užitečné informace pro téma: Nákup přímo od Electroluxu
- Jak mohu vrátit produkty?
- Jak a kdy vás mohu kontaktovat?
- Kde najdu příslušenství a náhradní díly?
- Jaké platební metody mohu použít?
- Je možná instalace spotřebiče?
- Můžete mi pomoci s likvidací starých spotřebičů?
- Mohu si svůj nový produkt registrovat? K čemu je to dobré?
- Jak dlouho trvá doručení?
- Jak mohu zadat objednávku?
- Je možné zrušit již vytvořenou objednávku?
Vyhledávání v článcích
Návrhy pro vyhledávání
Doprava a vrácení zboží
Čekáte na zásilku? Odpovědi na nejčastější dotazy týkající se doručení a vrácení objednávek.
Zákaznická podpora
Máte dotaz nebo nám chcete dát zpětnou vazbu ohledně vašeho nákupu? Naše zákaznickém centrum je tu pro vás.
Instalace a služby
Potřebujete poradit s instalací nového spotřebiče? Zjistěte více o našich servisních službách a nadstandardních zárukách.
Objednávka
Nedostali jste potvrzení vaší objednávky nebo hledáte informace o stavu doručení? Zde najdete informace, jak postupovat.
Platby a fakturace
Odpovědi na otázky týkající se fakturace, zpracování plateb a zabezpečení transakcí.
Odvoz a likvidace starých spotřebičů
Co se starými spotřebiči Electrolux? Poradíme vám, jak s nimi zodpovědně naložit.
Ekologická odpovědnost
Zjistěte více o tom, jak Electrolux přistupuje k udržitelnosti.