Funkce SenseBoil mé indukční varné desky nefunguje

Naposledy aktualizováno 07.11.2019 8:16

Problém: 

  • Funkce SenseBoil® nefunguje 
  • Nemohu funkci SenseBoil® aktivovat 
  • Jak používat funkci SenseBoil®?  

Platí pro: 

  • Indukční varné desky s funkcí SenseBoil®  

Řešení: 

1. Během 5 sekund od aktivace funkce SenseBoil® zvolte varnou zónu.

Přečtěte si celý popis, který je k dispozici v uživatelské příručce dodané se spotřebičem. 

2. Ukončete předchozí aktivity vaření a vyberte volnou varnou zónu bez zbytkového tepla.

Pokud jsou varné zóny již používány nebo je na všech zbytkové teplo, varná deska vydá zvukový signál, indikátory SenseBoil® začnou blikat a funkce se nespustí.  

3. Zkontrolujte, zda jste použili správné množství vody anebo brambor, stejně jako správný typ brambor, aby mohla funkce fungovat.

  • Ujistěte se, že celková hmotnost vody a brambor nepřekročila 5 kg.
  • Použijte pouze studenou kohoutkovou vodu a celé, neoloupané brambory střední velikosti.  
  • Přečtěte si celý popis, který je k dispozici v uživatelské příručce nebo stručném přehledu dodaném s vaším spotřebičem. 


4. Zkontrolujte a případně změňte nastavení omezení výkonu u vaší varné desky.  

Přečtěte si celý popis, který je k dispozici v uživatelské příručce dodané se spotřebičem.

Pozor: Zkontrolujte, zda zvolený výkon odpovídá jmenovité hodnotě pojistky (jističe) domovní elektrické sítě.  

5. Sledováním prvního vaření se ujistěte, zda je zvolený hrnec vhodný pro použití s funkcí SenseBoil®.  

  • Funkce funguje nejlépe při ohřevu vody a přípravě brambor.
  • Přečtěte si celý popis, který je k dispozici v uživatelské příručce dodané se spotřebičem. 
  • Funkce nefunguje s litinovým nádobím a nádobím s nepřilnavým povrchem, např. s keramickým povrchem. 
  • K dosažení nejlepších výsledků při vaření brambor je doporučeno používat smaltované ocelové nádobí. 
  • Různé hrnce mohou dávat různé výsledky. Sledujte různé typy a velikosti hrnců na zvolené zóně nebo sledujte hrnec na jiné zóně. 


6. Přesvědčte se, že je povrch varné desky suchý.

Používejte pouze hrnce se suchým a čistým dnem.  

7. Při používání funkce se vyhněte vytváření externích vibrací (např. při použití mixéru nebo při položení mobilního telefonu v blízkosti spotřebiče).  

8. Obraťte se na autorizované servisní středisko.  

Pokud výše uvedené rady nevyřeší problém, doporučujeme vám si vyžádat návštěvu servisního technika.

Pomohl vám tento článek?

Objednejte si servis
Objednejte si servis

V oblasti, ve které se nacházíte, nabízíme službu Fixní cena opravy. O opravu se postarají kvalifikovaní servisní technici Electrolux. Spotřebič nejprve zkontrolujeme, poruchu vyřešíme a v případě potřeby vyměníme součástky a díly. To vše již za 4490 Kč pro pračky, sušičky, myčky a vestavěné kávovary nebo 3490 Kč pro chladničky, desky, sporáky, trouby a mikrovlnné trouby, digestoře.

Náhradní díly a příslušenství
Náhradní díly a příslušenství

Vyhledejte si originální náhradní díly pro váš spotřebič v našem e-shopu a nechte si je doručit přímo domů.