Jak zjistím, že potřebuji vyměnit baterie robotického vysavače?

Naposledy aktualizováno 29.07.2020 12:44

Závada

Jak zjistím, že potřebuji vyměnit baterie robotického vysavače?

Vztahuje se k

  • robotický vysavač

Řešení

Displej se již nezapne nebo se na robotickém vysavači zobrazí červený symbol baterie. Je-li baterie plně nabitá a zobrazí se kód poruchy E:2x, může to být známka špatně nabitých baterií nebo známka špatných baterií. Zavolejte prosím na kontaktní centrum společnosti Electrolux pro kontrolu nebo zakoupení nového bateriového modulu (je nutné vyměnit obě baterie, protože jsou v páru). Kontaktní údaje naleznete na internetových stránkách, v kapitole o službách nebo ve své mobilní aplikaci.

Objednejte si servis
Objednejte si servis

V oblasti, ve které se nacházíte, nabízíme službu Fixní cena opravy. O opravu se postarají kvalifikovaní servisní technici Electrolux. Spotřebič nejprve zkontrolujeme, poruchu vyřešíme a v případě potřeby vyměníme součástky a díly. To vše již za 4490 Kč pro pračky, sušičky, myčky a vestavěné kávovary nebo 3490 Kč pro chladničky, desky, sporáky, trouby a mikrovlnné trouby, digestoře.

Náhradní díly a příslušenství
Náhradní díly a příslušenství

Vyhledejte si originální náhradní díly pro váš spotřebič v našem e-shopu a nechte si je doručit přímo domů.

Zhodnoťte svůj spotřebič
Zhodnoťte svůj spotřebič

Váš názor je pro nás důležitý. Ceníme si každé recenze, která hodnotí používání spotřebiče a výsledky, jichž dosahuje. Budeme proto rádi, pokud se i vy podělíte o své zkušenosti se spotřebičem.