Dotaz
Nemám doma Wi-Fi. Mohu používat mobilní aplikaci?
Vztahuje se k
- robotický vysavač
Řešení
Ne, potřebujete Wi-Fi k připojení robotického vysavače k síti. Mobilní aplikace komunikuje s robotickým vysavačem přes síť Wi-Fi.
Nemám doma Wi-Fi. Mohu používat mobilní aplikaci?
Ne, potřebujete Wi-Fi k připojení robotického vysavače k síti. Mobilní aplikace komunikuje s robotickým vysavačem přes síť Wi-Fi.
V oblasti, ve které se nacházíte, nabízíme službu Fixní cena opravy. O opravu se postarají kvalifikovaní servisní technici Electrolux. Spotřebič nejprve zkontrolujeme, poruchu vyřešíme a v případě potřeby vyměníme součástky a díly. To vše již za 4490 Kč pro pračky, sušičky, myčky a vestavěné kávovary nebo 3490 Kč pro chladničky, desky, sporáky, trouby a mikrovlnné trouby, digestoře.
Vyhledejte si originální náhradní díly pro váš spotřebič v našem e-shopu a nechte si je doručit přímo domů.
Váš názor je pro nás důležitý. Ceníme si každé recenze, která hodnotí používání spotřebiče a výsledky, jichž dosahuje. Budeme proto rádi, pokud se i vy podělíte o své zkušenosti se spotřebičem.
Soubory cookie a další technologie používáme pro optimalizace stránek i pro marketingové a propagační účely. Informace o Vašem používání našich webových stránek sdílíme také s našimi sociálními, reklamními a analytickými partnery. Kliknutím na Přijmout souhlasíte s našim používáním souborů cookies. Další informace si můžete přečíst a nastavení můžete kdykoli změnit v našem Oznámení o používání souborů cookie.
Soubory cookie a další technologie používáme pro optimalizace stránek i pro marketingové a propagační účely. Informace o Vašem používání našich webových stránek sdílíme také s našimi sociálními, reklamními a analytickými partnery. Kliknutím na Přijmout souhlasíte s našim používáním souborů cookies. Další informace si můžete přečíst a nastavení můžete kdykoli změnit v našem Oznámení o používání souborů cookie.