Robotický vysavač začal na podlaze (ne z nabíječky), ale v aplikaci stojí "Návrat do nabíječky", až bude mít hotovo. Je to problém?

Naposledy aktualizováno 08.01.2020 7:54

Ne, je to normální, robotický vysavač se ve skutečnosti vrátí na výchozí místo.

Objednejte si servis
Objednejte si servis

V oblasti, ve které se nacházíte, nabízíme službu Fixní cena opravy. O opravu se postarají kvalifikovaní servisní technici Electrolux. Spotřebič nejprve zkontrolujeme, poruchu vyřešíme a v případě potřeby vyměníme součástky a díly. To vše již za 4490 Kč pro pračky, sušičky, myčky a vestavěné kávovary nebo 3490 Kč pro chladničky, desky, sporáky, trouby a mikrovlnné trouby, digestoře.

Náhradní díly a příslušenství
Náhradní díly a příslušenství

Vyhledejte si originální náhradní díly pro váš spotřebič v našem e-shopu a nechte si je doručit přímo domů.