Záruka společnosti Electrolux. Můžete se na nás spolehnout

Chceme, aby vám naše spotřebiče sloužily co nejlépe. Naše záruka vám proto dává jistotu, že pokud se vyskytne jakákoliv závada, naši proškolení technici jsou připraveni zajistit její opravu.

Standardní záruka

Ke každému spotřebitelem zakoupenému spotřebiči náleží minimálně standardní dvouletá záruka.

  • Bezplatné opravy zajistí naši technici, kteří působí ve vaší oblasti.
  • Žádné poplatky za náhradní díly, provedení práce či cestovní náklady.
  • Záruka pro spotřebitele trvá 2 roky. Více informací najdete zde.

Prodloužená záruka

Na spotřebiče s invertor nebo ÖKOinvertor motorem vám navíc nabízíme prodlouženou záruku v délce 10ti let.

  • Zakoupený spotrebič je třeba zaregistrovat nejdéle do tří měsíců od zakoupení prostřednictvím našeho registračního formuláře.
  • Spotřebič je nutné reklamovat ihned po zjištění vady v autorizovaném servisním středisku.
  • Více informací, úplné znění pravidel a certifikátu k 10leté záruce najdete zde.
Zjistěte více – kontaktujte náš tým pro záruky

261 302 261

Mějte o záruce vždy přehled

Zaregistrujte si u nás svůj spotřebič. Zabere vám to jen minutu nebo dvě. Co na oplátku získáte?

  • Přístup k možnosti vrácení peněz nebo promoakcím,
  • přístup do sekce s užitečnými tipy a funkcemi podpory na míru každému spotřebiči,
  • okamžitou pomoc ze strany našich pracovníků,
  • kvalitní příslušenství na dosah ruky.
Zaregistrovat můj spotřebič