Rozšířené záruky Electrolux
Rozšířené záruky
U vybraných spotřebičů Electrolux nabízíme rozšířenou záruku na motor, invertorový motor nebo motor ÖKOInvertor. Pro získání záruky svůj spotřebič zaregistrujte do 3 měsíců od zakoupení.
Zakoupený spotřebič zaregistrujte, zvolte zaškrtnutím rozšířenou záruku a vyplňte potřebné údaje. E-mailem obdržíte Certifikát - potvrzení registrace rozšířené záruky. E-mail si uchovejte.
Jaké záruky se vztahují
k vašemu spotřebiči?
- Zadejte výrobní číslo vašeho spotřebiče (PNC) do vyhledávače na našich stránkách.
- Kliknutím otevřete odkaz s detailem produktu.
- Vpravo pod úvodním popisem se vám zobrazí nabídka záruk.
- V případě, že k vašemu spotřebiči nabízíme více záruk, ukáže se vám jejich nabídka při registraci produktu.
- Pro získání Rozšířené záruky váš produkt registrujte do 3 měsíců od zakoupení.
Pokud zakoupíte spotřebič v prodejně elektrických spotřebičů, která je součástí programu Electrolux Exclusive Program získáte rozšířenou záruku 3 roky na celý spotřebič po registraci zde.
Záruka 10 let na motor
U vybraných domácích spotřebičů poskytujeme až do odvolání rozšířenou záruční lhůtu na motor v délce 10 let. Pokud jste si takový spotřebič zakoupili, zaregistrujte ho a můžete být bez starostí.
Podmínky pro získání rozšířené záruky
- Nový spotřebič zaregistrujte do 3 měsíců od nákupu.
- Při registraci zvolte zaškrtnutím nabízenou rozšířenou záruku a vyplňte potřebné údaje.
- Na základě vaší registrace obdržíte certifikát potvrzující rozšíření záruky.
- Registrace rozšířené záruky platí pouze pro 1. majitele spotřebiče.
- Úplné podmínky rozšířené záruky pro velké domácí spotřebiče jsou k dispozici zde.
Uplatnění záruky
Pokud váš spotřebič přestane pracovat, jak má postupujte následovně:
-
pro opravu velkého domácího spotřebiče nás kontaktujte zde
-
pro opravu vysavače vyhledejte nejbližší servis zde. V případě zjištění závady motoru se stačí prokázat certifikátem rozšířené záruční lhůty, který jste obdrželi emailem.
Pokud během opravy nastane nenadálá situace, jsme vám plně k dispozici a pomůžeme vše vyřešit k vaší spokojenosti.
10 let záruky na invertor motor
U vybraných domácích spotřebičů poskytujeme až do odvolání rozšířenou záruční lhůtu na motor v délce 10 let. Pokud jste si takový spotřebič zakoupili, zaregistrujte ho a můžete být bez starostí.
Jak získat a uplatnit rozšířenou záruku
- Váš nový spotřebič nejdéle do tří měsíců od zakoupení zaregistrujte.
- Při registraci zvolte zaškrtnutím nabízenou rozšířenou záruku a vyplňte potřebné údaje.
- Na základě vaší registrace obdržíte certifikát potvrzující rozšíření záruky.
Pravidla pro uplatnění záruky
- Spotřebič je nutné reklamovat ihned po zjištění vady. Kontaktujte nás pro objednání opravy.
- Registrace rozšířené záruky platí pouze pro prvního majitele spotřebiče.
- Úplné podmínky rozšířené záruky naleznete zde.
Záruka 10 let na motor ÖKOinvertor
Na vybrané modely praček poskytujeme až do odvolání rozšířenou záruční lhůtu na ÖKOinvertor v délce 10 let. Pokud jste si takový spotřebič zakoupili, zaregistrujte ho a můžete být bez starostí.
Jak získat rozšířenou záruku
- Zaregistrujte váš nový spotřebič nejdéle do tří měsíců od zakoupení.
- Při registraci zvolte zaškrtnutím nabízenou rozšířenou záruku a vyplňte potřebné údaje.
- Na základě vaší registrace obdržíte certifikát potvrzující rozšíření záruky.
Pravidla pro uplatnění záruky
- Registrace rozšířené záruky platí pouze pro prvního majitele spotřebiče.
- Spotřebič je nutné reklamovat ihned po zjištění vady. Kontaktujte nás pro objednání opravy.
- Úplné podmínky rozšířené záruky naleznete zde.
Truhlicové mrazničky s 5letou zárukou na motor
Na všechny naše truhlicové mrazničky zakoupené od 1. 4. 2020 poskytujeme až do odvolání rozšířenou záruku 5 let. Záruka se týká modelů s klasickým i invertorovým motorem. Výhodou invertorového motoru je nízká provozní hlučnost a energetická úspornost. Motor dokáže pracovat při různých rychlostech a generovat jen potřebný výkon, takže neplýtvá energií. Navíc je o 2 dB tišší než běžné motory, a tak vám v domácnosti nenaruší vaši pohodovou atmosféru.
Podmínky pro získání rozšířené záruky
- Nový spotřebič zaregistrujte do 3 měsíců od nákupu
- Při registraci zvolte zaškrtnutím nabízenou rozšířenou záruku a vyplňte potřebné údaje.
- Na základě vaší registrace obdržíte certifikát potvrzující rozšíření záruky.
- Registrace rozšířené záruky platí pouze pro 1. majitele spotřebiče.
- Spotřebič je nutné reklamovat ihned po zjištění vady. Kontaktujte nás pro objednání opravy.
- Úplné podmínky rozšířené záruky jsou k dispozici zde.
Uplatnění záruky
Pokud váš spotřebič přestane pracovat, jak má postupujte následovně:
-
pro opravu velkého domácího spotřebiče nás kontaktujte zde
-
pro opravu vysavače vyhledejte nejbližší servis zde. V případě zjištění závady motoru se stačí prokázat certifikátem rozšířené záruční lhůty, který jste obdrželi emailem.
Pokud během opravy nastane nenadálá situace, jsme vám plně k dispozici a pomůžeme vše vyřešit k vaší spokojenosti.
Vysavače s 10letou zárukou na motor
U vybraných vysavačů poskytujeme až do odvolání rozšířenou záruční lhůtu na motor v délce 10 let. Pokud jste si takový vysavač zakoupili, zaregistrujte ho a můžete být bez starostí.
Podmínky pro získání rozšířené záruky
-
Nový spotřebič zaregistrujte do 3 měsíců od nákupu.
-
V záložce Mé bonusy v zákaznickém účtu zvolte bonus – 10 let záruka na motor – a postupuje dále dle pokynů.
-
Na základě vaší registrace obdržíte emailem certifikát potvrzující rozšířenou záruku. Email si uchovejte. Certifikát je potřeba předložit autorizovanému servisnímu středisku při uplatnění záruky.
-
Registrace rozšířené záruky platí pouze pro 1. majitele spotřebiče.
-
Spotřebič je nutné reklamovat ihned po zjištění vady.
-
Úplné podmínky rozšířené záruky jsou k dispozici zde.
Uplatnění záruky
Pokud váš spotřebič přestane pracovat, jak má postupujte následovně:
-
pro opravu vysavače kontaktujte autorizované servisní středisko a informujte je, že máte Rozšířenou záruku na motor. Přehled servisních středisek nalezne v našem vyhledávači zde.
-
při opravě předložte Certifikát rozšířené záruky.
V případě, že jste certifikát neobdrželi, či jej nemáte k dispozici a nemůže tedy předložit potřebný podklad při reklamaci kontaktujte naše Zákaznické centrum telefonicky na +420 261 302 261 nebo e-mailem: zakaznicke.centrum@electrolux.com.
Pokud během opravy nastane nenadálá situace, jsme vám plně k dispozici a pomůžeme vše vyřešit k vaší spokojenosti.