
Oprava spotřebiče
Nikdo nezná váš spotřebič lépe než my. Můžete se proto spolehnout, že vám poskytneme ty nejlepší možné služby, kdykoli budete potřebovat.
Objednání opravy
Nabízíme vám autorizovaný záruční i pozáruční servis s garancí použití originálních náhradních dílů. Pokud během opravy nastane nenadálá situace, jsme vám plně k dispozici a pomůžeme vše vyřešit k vaší spokojenosti.
Při komunikaci s operátorem budete potřebovat následující údaje:
- Datum zakoupení spotřebiče (v případě záručního servisu)
- Číslo modelu nebo výrobní číslo (PNC) – najdete ho na výrobním štítku u každého spotřebiče
V případě problémů s malými spotřebiči, jako jsou vysavače, robotické vysavače, varné konvice, toastery apod., využijte náš vyhledavač vybraných servisních středisek.
Věděli jste, že drobné potíže můžete vyřešit i bez objednávání servisu?
Začněte tím, že níže popíšete problém, se kterým se potýkáte.
Návrhy pro vyhledávání
Nejlepší výsledky
Nic jsme nenašli
Zobrazit všechny výsledky hledání na stránce podporyProč si vybrat opravu s fixní cenou?
- Naše lokální servisní týmy jsou odborníci na veškeré spotřebiče Electrolux – od sušiček prádla až po myčky nádobí.
- Pokud nebude při opravě použit náhradní díl, dostanete poukázku v hodnotě 1 200 Kč (v případě FPR za 4490 Kč) nebo 700 Kč (v případě FPR za 3490 Kč) na nákup příslušenství v našem e-shopu jako dárek.
- Automaticky máte záruku 6 měsíců na práci a 24 měsíců na náhradní díl. Pokud spotřebič neopravíme, vrátíme vám zaplacenou částku v plné výši.