Servis a opravy spotřebičů

Prodlužte si záruční dobu vašeho spotřebiče

Na zakoupený spotřebič se vztahuje smluvní záruka v trvání 2 let. Rozsah, obsah a podmínky smluvní záruky jsou vymezeny v Záručních podmínkách.

Prodlužte si záruku spotřebiče a zůstaňte i po uplynutí záruční doby bez starostí.

S naší službou Záruka Premium, která zahrnuje opravu i v případě náhodného poškození* váš spotřebič opravíme na naše náklady po uplynutí záruční doby, a pokud oprava nebude možná z důvodu funkční poruchy, vyměníme vám ho za nový.

ZJISTIT VÍCE

* Příklady náhodného poškození spotřebičů: poničená indukční deska vyklouznutým hrncem, rozbitá police v lednici při ukládání potravin, samovolně prasklé sklo trouby při pečení, ucpané čerpadlo pračky zapomenutými mincemi v oblečení nebo zapadlé ovládací tlačítko myčky.

Proč si objednat servis spotřebiče u společnosti Electrolux

Nikdo nezná váš spotřebič lépe než my. Můžete se tedy spolehnout, že vám poskytneme ty nejlepší možné služby, kdykoli budete potřebovat.

Nabízíme vám autorizovaný záruční i pozáruční servis s garancí použití originálních náhradních dílů.

Pokud během opravy nastane nenadálá situace, jsme vám plně k dispozici a pomůžeme vše vyřešit k vaší spokojenosti.

Malé spotřebiče

V případě poruchy malých spotřebičů, jako jsou vysavače, robotické vysavače, varné konvice, toastery apod., využijte náš vyhledávač vybraných servisních středisek.

Pro objednání opravy budete potřebovat následující údaje

 

Opravu svého spotřebiče můžete objednat telefonicky na infolince 261 302 261 nebo online zde.

Věděli jste, že drobné potíže můžete vyřešit i bez objednávání servisu?

Začněte tím, že níže popíšete závadu, se kterou se potýkáte.