HOĎTE STAROSTI ZA HLAVU!

Zavolejte nám na +420 261 302 213 a sjednete si Záruku Premium pro všechna životní překvapení

V případě poruchy vašeho spotřebiče vám poskytneme bezplatný servis i v případě náhodného poškození.

Příklady náhodného poškození spotřebičů: poničená indukční deska vyklouznutým hrncem, rozbitá police v lednici při ukládání potravin, samovolně prasklé sklo trouby při pečení, ucpané čerpadlo pračky zapomenutými mincemi v oblečení nebo zapadlé ovládací tlačítko myčky.

Co je Záruka Premium:

  • Záruka Premium pro spotřebič v záruce

    Rozšířená záruka Premium včetně náhodného poškození, na které se běžná dvouletá záruka nevztahuje

  • Záruka Premium pro spotřebič po záruce

    Záruka Premium prodlouží záruku vašeho spotřebiče včetně náhodného poškození
     

Nenechte nic náhodě!

Záruka Premium vyřeší jakoukouliv poruchu vašeho spotřebiče včetně neúmyslného poškození.

  • Ikonka check
    Nebudete muset hledat opraváře
    • Zavoláte nám a my vám zajistíme servis vyškoleným technikem.
    • Odborné posouzení a provedení oprav autorizovaným servisem.
  • Ikonka check
    Opravu za vás uhradíme
    • Neplatíte náklady na dopravu, opravu a náhradní díly použité při opravě.
    • Oprava i náhodného neúmyslného poškození spotřebiče.
  • Ikonka check
    Opravíme nebo vyměníme
    • Pokud spotřebič nelze opravit máte nárok na jeho výměnu za nový.
    • Máte jistotu použití originálních náhradních dílů. 

PODMÍNKY SLUŽBY

Minimální trvání smlouvy je 12 měsíců. Poté ji můžete kdykoli zrušit.

Pro uplatnění prodloužené záruky musí být služba platná alespoň 30 dnů.

Prodlouženou záruku je možné využít do 10 let od data nákupu vašeho spotřebiče.

V případě, že váš spotřebič potřebuje opravu, podívejte se na naši službu Servis a záruka Premium.

Jak objednat

Prodlouženou záruční lhůtu můžete objednat z pohodlí svého domova hned několika způsoby:

Kde získat více informací

Veškeré informace vám poskytne naše zákaznické centrum (infolinka 261 302 213, e‑mail: zakaznicke.centrum@electrolux.com) nebo si je můžete přečíst na následujících stránkách:

Jak služba funguje

Bezplatný a bezproblémový servis funkčních závad včetně náhodného neúmyslného poškození* všech spotřebičů Electrolux ve vaší domácnosti.

Záruka Premium sjednaná v průběhu smluvní záruční lhůty spotřebičů:

  • Pokrývá neúmyslné náhodné poškození spotřebičů za 119 Kč měsíčně.
  • Jako bonus od nás dostanete slevu 15 % na nákup v našem e-shopu na koupi dílů a příslušenství.

Při sjednání služby kdykoliv později již po skončené smluvní záruční době:

  • Prodloužená záruka vašich spotřebičů na funkční závady včetně neúmyslného náhodného poškození za měsíční poplatek 299 Kč.

* Příklady náhodného poškození spotřebičů: poničená indukční deska vyklouznutým hrncem, rozbitá police v lednici při ukládání potravin, samovolně prasklé sklo trouby při pečení, ucpané čerpadlo pračky zapomenutými mincemi v oblečení nebo zapadlé ovládací tlačítko myčky.

PODMÍNKY SLUŽBY

Služba se vztahuje na 2 a více spotřebičů Electrolux z kategorie velkých domácích spotřebičů (tzn. sušičky, pračky, myčky nádobí, trouby, sporáky, varné desky, vestavné mikrovlnné trouby, lednice, mrazáky, vestavné kávovary a digestoře).

Minimální trvání smlouvy je 12 měsíců. Poté ji můžete kdykoli zrušit.

Pro uplatnění prodloužené záruky musí být služba platná alespoň 30 dnů.

Prodlouženou záruku je možné využít do 10 let od data nákupu vašeho spotřebiče.

V případě, že některý z vašich spotřebičů již potřebuje opravit, podívejte se na naši službu Servis a záruka Premium PLUS.

Jaké jsou její výhody

  • Neplatíte náklady na dopravu, opravu a náhradní díly použité při opravě
  • Oprava i náhodného neúmyslného poškození spotřebiče
  • Odborné posouzení a provedení oprav autorizovaným servisem
  • Přednostní odbavení na infolince
  • Přednostní vyřizování oprav
  • Garance použití originálních náhradních dílů
  • Při sjednání služby před koncem záruční lhůty spotřebiče jednorázová sleva 15 % do našeho e-shopu jako bonus navíc
  • Pokud spotřebič nelze opravit z důvodu funkční poruchy, máte nárok na jeho výměnu za nový
  • Sleva 15 % na koupi příslušenství a náhradních dílů v e-shopu Electrolux, kterou můžete uplatnit opakovaně po celou dobu trvání Záruky Premium

Kde získat více informací

Veškeré informace vám poskytne naše zákaznické centrum (infolinka 261 302 213, e‑mail: zakaznicke.centrum@electrolux.com) nebo si je můžete přečíst na následujících stránkách: